Viktig informasjon om koronavirus

Publisert 11.11.2020
Natur Kviamarka

Konferansen «Små steg –Stor endring» kjører vi i år som webinar, allerede onsdag 18. november kl. 10-12. (det er tilgjengelig på nett frem til 18. desember)

Tittelen i år er «Hva virker og hvordan få det til?»

Vi har fått med oss Kolbjørn Brønnick og Einar Furulund. De vil sette fokus på hva forskning viser at skjer med hjernen og kroppen, og vår psykiske helse når vi er fysisk aktive. Hva er det som gjør en forskjell og hvordan klare å motivere oss når helseutfordringene er store. Agathe Svela vil dele egenerfaring. Etter innleggene legger vi opp til en dialog ledet av Tore Kåstad. Er du med oss direkte har du anledning å stille spørsmål til panelet.

Direktelink til Webinaret finner du her

Spørsmål kan sendes inn her

Informasjonsplakat finner du her (PDF, 106 kB) - der finner du også linken til webinaret.

Ønsker deg hjertelig velkommen til å delta på to inspirerende timer!

 

 

Publisert 08.06.2020
Trening ute hanabergmarka

Grunnet smittevernhensyn vil det være noen endringer ved høstens treninger. Vi gleder oss veldig til ny oppstart og er trygge på at vi alle klarer å overholde disse føringene sammen. Vi setter derfor stor pris på at du tar deg tid til å lese gjennom dette skrivet.

Først og fremst gjelder følgende regel:

  1. Du kan kun delta på trening dersom du er helt symptomfri. Hold deg hjemme hvis du har symptomer forenlig med koronavirus.
  2. Dersom du er i karantene eller isolasjon kan du IKKE trene hos oss. Vi anbefaler at du gjør egentrening hjemme.
  3. Dersom du har reist utenfor Norge ber vi deg om å vente 10 dager før du møter på trening.

 

Påmelding:

Det vil denne høsten være påmelding i forkant av hver trening. Dette gjøres ved at du sender en sms til instruktøren, telefon nr står oppført på timeplanen, samme dag som treningen holdes. Dette gjør vi for å unngå at vi overstiger max-antall som er satt på trening og for å ha kontroll på eventuell smittesporing dersom det skulle være nødvendig. Du får KUN beskjed dersom du IKKE får plass og treningen er full. Timeplan med nr finner du her: Timeplan.

 

Trening i sal

  • Oppmøte max 10 min i forkant av trening
  • Alle må sprite hender når de kommer inn
  • God hånd hygiene - vask hender grundig med såpe og vann før og etter trening
  • 1 meter avstand - ved hard kondisjonstrening 2 meter avstand
  • God apparat- og utstyrshygiene – husk å vaske/tørke av utstyr etter bruk
  • Ta med eget håndkle
  • Egen drikkeflaske fylt med vann hjemmefra
  • Ta med egen matte, dersom du har – gjelder Body and mind og Yoga.
  • Det blir ikke servert kaffe før eller etter trening. Dere er velkomne til å ta med egen og nyte denne ute.

 

Spinning

  • Oppmøte max 10 min i forkant av trening
  • Alle må sprite hender når de kommer inn
  • God hånd hygiene - vask hender grundig med såpe og vann før og etter trening
  • 2 meter avstand – syklene er plassert med riktig avstand
  • God apparat- og utstyrshygiene – husk å vaske/tørke av utstyr etter bruk
  • Ta med eget håndkle
  • Egen drikkeflaske fylt med vann hjemmefra
  • Det blir ikke servert kaffe før eller etter trening. Dere er velkomne til å ta med egen og nyte denne ute.

 

Styrketrening i apparater

  • Oppmøte max 10 min i forkant av trening
  • Alle må sprite hender når de kommer inn
  • God hånd hygiene - vask hender grundig med såpe og vann før og etter trening
  • 1 meter avstand - ved hard kondisjonstrening 2 meter avstand
  • God apparat- og utstyrshygiene – husk å vaske/tørke av utstyr etter bruk
  • Ikke lov å rullere på flere apparater samtidig. Gjør deg ferdig og vask godt etterpå.
  • Ta med eget håndkle
  • Egen drikkeflaske fylt med vann hjemmefra
  • Det blir ikke servert kaffe før eller etter trening. Dere er velkomne til å ta med egen og nyte denne ute.

 

Utetrening

  • 1 meter avstand - ved hard kondisjonstrening 2 meter avstand
  • God apparat- og utstyrshygiene – husk å vaske/tørke av utstyr etter bruk
  • Egen drikkeflaske fylt med vann hjemmefra
  • Ta med sitteunderlag
  • Det blir ikke servert kaffe før eller etter trening. Dere er velkomne til å ta med egen og nyte denne ute.